
Cargobike E-ASIA-1 CLASSIC ZPB05-250W

Opis
Rower dwukołowy naszej firmy FlexiCargoBike ze skrzynią z przodu.
Wyposażenie w opcji E-CLASSIC ZPB05-250W:
MODEL-ASIA-I - Rama modelu wykonana ze stali jest w kolorze czarny pół-mat - trwałe malowanie proszkowe. Proces malowania przebiega w 3ch etapach piaskowanie, podkład i farba proszkowa utwardzana w specjalnym piecu.
Skrzynia zrobiona z trwałej wodoodpornej sklejki liściastej malowana lakierobejcą (kolor w opcji) co daje dużą odporność na uszkodzenia mechaniczne.
Wyposażenie w standardzie BASIC:
- piasta tylna, klamkomanetka Shimano przerzutka ACERA 8rz kaseta hamulcem tarczowym, mechanicznym TEKTRO
- koła wzmacniane z łożyskami maszynowymi - przód 20" , Tył 26" - szprychy nierdzewne
- hamulce tarczowe TEKTRO
- Opony z warstwą antyprzebiciową Schwalbe lub podobne
- klamka hamulca Shimano/Saccon lub w podobnej klasie
- oświetlenie tył‚ - przód - dzwonek
- uchwyty gumowe ergo
- błotniki przód - tył
- Stopka do 80kg
- tuleje do mocowania stelażu namiotu
- tylny bagażnik 18kg
- stabilizator skrętu sprężynowy
- Ławeczka składana i pasy dla dwojga dzieci
- siodełko żelowe - Classic Renna Gel Moderate unisex SELLE ROYAL
- kątowniki ze stali malowanej
- kierownica ze stali nierdzewnej/aluminium
- nośność do 60-max70kg plus waga rowerzysty
- szerokość 65cm, długość 250,0cm, wysokość 115cm
- skrzynia 50/38wysoka X 80długa X 50szeroka
- waga ok.41kg
- wyświetlacz LCD-M3
- bateria bidonowa LiIon 5,2Ah - zasięg 30-40km (Opcjonalnie bateria 7,0Ah 36V zasięg 40-55km)
- ładowarka do baterii 36V / 2A
- 12 miesięczna gwarancja producenta przy zakupie na osobę fizyczną lub na fakturę VAT
- 12 miesiące gwarancji na baterię bidonową LiIon 5,2Ah 36V i silnik ZIBIBIKE-250W Przód
Rower wspomagany jest przez silnik przekładniowy ZIBIBIKE-250W napędzający przednie koło.
Bezszczotkowy silnik w kolorze czarnym, posiada wbudowaną przekładnię zwiększającą moment obrotowy oraz jednokierunkowe sprzęgło umożliwiające bezoporową jazdę przy wyłączonym silniku.
Czujnik PAS (Pedal Assistant Sensor).
Czujnik nowej generacji: 12 magnesów, kompaktowy, 1-częściowy, dobrze dopasowany do suportu, praktycznie niewidoczny.
Dzięki dokładnemu dopasowaniu czujnika do suportu, wyeliminowane zostały wszystkie mankamenty w tradycyjnych, wieloczęściowych czujnikach PAS.
Włączenie wspomagania następuje w czasie pedałowania, po osiągnięciu prędkości 6km/h.
Wyłączenie wspomagania następuje gdy przestajemy pedałować lub po osiągnięciu prędkości 25km/h.
Bardzo prosty montaż czujnika: montowany jest z lewej strony suportu (kwadrat), na wcisk.
Wodoodporność.
Silnik oraz przewody z hermetycznymi złączkami posiadają klasę wodoodporności IPX5.
Baterie.
System może być zasilany dwoma rodzajami baterii Li-ion: w kształcie bidonu lub baterią bagażnikową o znacznie większym zasięgu..
Obydwa rodzaje baterii są bardzo estetyczne, nie rzucają się w oczy i doskonale komponują się z rowerem.
Wyświetlacze.
Do wyboru są trzy rodzaje dedykowanych wyświetlaczy LCD: M3S z manetką gazu (montowany z prawej strony kierownicy - opcja), M3 bez manetki (w cenie - montowany z lewej strony kierownicy) lub S700 (montowany centralnie, z pilotem montowanym z lewej lub prawej strony kierownicy - opcja).
Uwaga Silnik przedni będzie dostępny dopiero na początku lutego ale do końca roku 2020 można składać zamówienia w promocyjnej cenie za cały rower z e-napędem na przód.
Uwaga OPCJE nie ujęte w cenie CLASSIC:
- blokada tylnego koła z 2 kluczykami - AXA DEFENDER
- namiot ze stelażem (nie ujęty w cenie. Fotografia tylko poglądowa)
- hamulce hydrauliczne
#cargobike #logistic #rowermiejski